Unikátní přípravek do benzínu i do paliva s obsahem etanolu (E85) BG 202 stabilizuje palivo před degradací po dobu až 6 měsíců Udržuje celý palivový systém bez úsad a chrání systém před negativním působením etanolu Snižuje karbonové úsady ve spalovacím prostoru a v EGR systému Snižuje emise a spotřebu paliva  Dávkování: Jedno balení 177 ml ošetří 60L naturalu.  Kdy aplikovat: Toto aditivum je určeno pro celoroční aplikaci Jak aplikovat: Aditivum se aplikuje před tankováním, tzn. že nejdříve aplikujeme... Celý popis

Koupit za 241 Kč
  • Od nejoblíbenějších
  • Od nejlevnějších
  • Od nejdražších
Zobrazit další nabídky

Popis

Unikátní přípravek do benzínu i do paliva s obsahem etanolu (E85)
BG 202 stabilizuje palivo před degradací po dobu až 6 měsíců
Udržuje celý palivový systém bez úsad a chrání systém před negativním působením etanolu
Snižuje karbonové úsady ve spalovacím prostoru a v EGR systému
Snižuje emise a spotřebu paliva 
Dávkování: Jedno balení 177 ml ošetří 60L naturalu. 
Kdy aplikovat: Toto aditivum je určeno pro celoroční aplikaci
Jak aplikovat: Aditivum se aplikuje před tankováním, tzn. že nejdříve aplikujeme aditiva, a poté až dotankujeme nádrž, aby se aditiva promíchala s veškerým palivem v nádrži. Vždy dávkujte dle počtu tankovaných litrů, tzn. že pokud tankujete v půlce nádrže, tak jistě víte kolik litrů má Vaše nádrž a dle toho si spočítejte odpovídající ml aditiva. Pokud pak Vaše nádrž disponuje bezpečnostní klapkou, pak aditiva nalijte do tankovací pistole, kterou držíte ve vzpřímené poloze a následným překlopením do otvoru nádrže se tak dostanou do nádrže, kde se v rámci následného tankování promíchají s celou náplní paliva.
Jak je to u dnešních naturalů a jejich označení 95/98/100
Lajcky to v kostce funguje tak, že teplota hoření u N95 a N100 je zhruba stejná, obsahuje stejný podíl benzínové složky a vše je postaveno na látkách, kterými se každý z naturalů vyrábí, a které slouží k jedinému - ke kontrolovanému hoření a zamezení vedlejších detonací, které zvyšují spotřebu paliva a díky neshořelému zbytku paliva z tohoto procesu, zanáší právě spalovací komoru, tím pádem i vstřiky a ventilová sedla, včetně ventilů samotných. K tomu se přidává u přímovstřikových motorů částečky oleje, kde v kombinaci těchto 2 faktorů, vznikají právě usazeniny a karbon. Tento princip zanášení pak má i naftový agregát Common Rail. Ideální kombinací pak je tankovat N98 a ten aditivovat - což vede právě ke stabilizaci paliva a jeho maximální efektivitě hoření. N100 je v drtivé většině u nás pouze obchodní název a pod ním se skrývá pouze kombinace N98 + aditiva VIF. Z našeho hlediska je pak mnohem efektivnější tankovat N98 a ten aditivovat právě pomocí BG 202, které nemá v aditivech naturalu konkurenci a postarají se o to, aby efektivita hoření byla na maximální míře, čímž si zajistíte i maximální výkon a zároveň čistou palivovou soustavu + nižší spotřebu.
Zobrazit více

Parametry

Výrobce BG
Použití aditiva do benzínu
Objem 0.177 l
Značka BG