Unikátní přípravek do benzínu i do paliva s obsahem etanolu (E85) BG 202 stabilizuje palivo před degradací po dobu až 6 měsíců Udržuje celý palivový systém bez úsad a chrání systém před negativním působením etanolu Snižuje karbonové úsady ve spalovacím prostoru a v EGR systému Snižuje emise a spotřebu paliva Dávkování: Jedno balení 177 ml ošetří 60L naturalu. Kdy aplikovat: Toto aditivum je určeno pro celoroční aplikaci Jak aplikovat: Aditivum se aplikuje před tankováním, tzn. že nejdříve aplikujeme... Celý popis
Koupit za 241 Kč- Od nejoblíbenějších
- Od nejlevnějších
- Od nejdražších
BG 202 SUPERCHARGE II SC2: 177 ml
Doprava:
89 Kč
241 Kč
Koupit za 241 Kč
BG 2026 SC2 SUPERCHARGE II 177 ml
Doprava:
69 Kč
Skladem
241 Kč
Koupit za 241 Kč
BG 2026 SUPERCHARGE II SC2 177 ml
Doprava:
67 Kč
Skladem
241 Kč
Koupit za 241 Kč
BG 202 SC2 Supercharge II 177 ml
Doprava:
90 Kč
Skladem
241 Kč
Koupit za 241 Kč
Aditivum do benzínu BG 2026 SC2 SUPERCHARGE 177ml
Doprava:
69 Kč
241 Kč
Koupit za 241 Kč
Popis
Unikátní přípravek do benzínu i do paliva s obsahem etanolu (E85)
BG 202 stabilizuje palivo před degradací po dobu až 6 měsíců
Udržuje celý palivový systém bez úsad a chrání systém před negativním působením etanolu
Snižuje karbonové úsady ve spalovacím prostoru a v EGR systému
Snižuje emise a spotřebu paliva
Dávkování: Jedno balení 177 ml ošetří 60L naturalu.
Kdy aplikovat: Toto aditivum je určeno pro celoroční aplikaci
Jak aplikovat: Aditivum se aplikuje před tankováním, tzn. že nejdříve aplikujeme aditiva, a poté až dotankujeme nádrž, aby se aditiva promíchala s veškerým palivem v nádrži. Vždy dávkujte dle počtu tankovaných litrů, tzn. že pokud tankujete v půlce nádrže, tak jistě víte kolik litrů má Vaše nádrž a dle toho si spočítejte odpovídající ml aditiva. Pokud pak Vaše nádrž disponuje bezpečnostní klapkou, pak aditiva nalijte do tankovací pistole, kterou držíte ve vzpřímené poloze a následným překlopením do otvoru nádrže se tak dostanou do nádrže, kde se v rámci následného tankování promíchají s celou náplní paliva.
Jak je to u dnešních naturalů a jejich označení 95/98/100
Lajcky to v kostce funguje tak, že teplota hoření u N95 a N100 je zhruba stejná, obsahuje stejný podíl benzínové složky a vše je postaveno na látkách, kterými se každý z naturalů vyrábí, a které slouží k jedinému - ke kontrolovanému hoření a zamezení vedlejších detonací, které zvyšují spotřebu paliva a díky neshořelému zbytku paliva z tohoto procesu, zanáší právě spalovací komoru, tím pádem i vstřiky a ventilová sedla, včetně ventilů samotných. K tomu se přidává u přímovstřikových motorů částečky oleje, kde v kombinaci těchto 2 faktorů, vznikají právě usazeniny a karbon. Tento princip zanášení pak má i naftový agregát Common Rail. Ideální kombinací pak je tankovat N98 a ten aditivovat - což vede právě ke stabilizaci paliva a jeho maximální efektivitě hoření. N100 je v drtivé většině u nás pouze obchodní název a pod ním se skrývá pouze kombinace N98 + aditiva VIF. Z našeho hlediska je pak mnohem efektivnější tankovat N98 a ten aditivovat právě pomocí BG 202, které nemá v aditivech naturalu konkurenci a postarají se o to, aby efektivita hoření byla na maximální míře, čímž si zajistíte i maximální výkon a zároveň čistou palivovou soustavu + nižší spotřebu.
BG 202 stabilizuje palivo před degradací po dobu až 6 měsíců
Udržuje celý palivový systém bez úsad a chrání systém před negativním působením etanolu
Snižuje karbonové úsady ve spalovacím prostoru a v EGR systému
Snižuje emise a spotřebu paliva
Dávkování: Jedno balení 177 ml ošetří 60L naturalu.
Kdy aplikovat: Toto aditivum je určeno pro celoroční aplikaci
Jak aplikovat: Aditivum se aplikuje před tankováním, tzn. že nejdříve aplikujeme aditiva, a poté až dotankujeme nádrž, aby se aditiva promíchala s veškerým palivem v nádrži. Vždy dávkujte dle počtu tankovaných litrů, tzn. že pokud tankujete v půlce nádrže, tak jistě víte kolik litrů má Vaše nádrž a dle toho si spočítejte odpovídající ml aditiva. Pokud pak Vaše nádrž disponuje bezpečnostní klapkou, pak aditiva nalijte do tankovací pistole, kterou držíte ve vzpřímené poloze a následným překlopením do otvoru nádrže se tak dostanou do nádrže, kde se v rámci následného tankování promíchají s celou náplní paliva.
Jak je to u dnešních naturalů a jejich označení 95/98/100
Lajcky to v kostce funguje tak, že teplota hoření u N95 a N100 je zhruba stejná, obsahuje stejný podíl benzínové složky a vše je postaveno na látkách, kterými se každý z naturalů vyrábí, a které slouží k jedinému - ke kontrolovanému hoření a zamezení vedlejších detonací, které zvyšují spotřebu paliva a díky neshořelému zbytku paliva z tohoto procesu, zanáší právě spalovací komoru, tím pádem i vstřiky a ventilová sedla, včetně ventilů samotných. K tomu se přidává u přímovstřikových motorů částečky oleje, kde v kombinaci těchto 2 faktorů, vznikají právě usazeniny a karbon. Tento princip zanášení pak má i naftový agregát Common Rail. Ideální kombinací pak je tankovat N98 a ten aditivovat - což vede právě ke stabilizaci paliva a jeho maximální efektivitě hoření. N100 je v drtivé většině u nás pouze obchodní název a pod ním se skrývá pouze kombinace N98 + aditiva VIF. Z našeho hlediska je pak mnohem efektivnější tankovat N98 a ten aditivovat právě pomocí BG 202, které nemá v aditivech naturalu konkurenci a postarají se o to, aby efektivita hoření byla na maximální míře, čímž si zajistíte i maximální výkon a zároveň čistou palivovou soustavu + nižší spotřebu.
Parametry
Výrobce | BG |
Použití aditiva | do benzínu |
Objem | 0.177 l |
Značka | BG |